آموزش آنلاین گل آرایی در گلترنت

۳ بازديد

هنر گل آرایی

آموزش گل آرایی باکس گل هلالی

گل آرایی به صورت مختصر به معنای ترکیب و چیدمان گل و برگ به صورتی است که ظاهری آراسته تر و زیبا تر ایجاد کند . در هنر گل آرایی شما با استفاده از انواع گل ، برگ ، ادوات و توجه به هارمونی رنگ ها می بایست یک اثر هنری زیبا خلق کنید . به طور کلی گل یک هدیه ارزشی است که امروزه به آن بسیار توجه می شود و افرادی که این هنر زیبا را مسلط باشند به راحتی می توانند در ایران یا خارج از کشور از آن درآمد بالایی کسب کنند .

آموزش آنلاین گل آرایی در گلترنت

گلترنت اولین و بزرگترین مدرسه آنلاین گل آرایی گلترنت در ایران است که از سال 1398 با هدف آموزش آنلاین گل آرایی تاسیس شد . این مدرسه گل آرایی در ابتدا با تنوع بی نظیری از ویدیو های آموزشی گل آرایی شروع کرد و با استقبال خوب کاربران خویش نیز مواجه شد . اما در مرحله توسعه و راه اندازی اپلیکیشن خود با مشکلاتی مواجه و پروژه به طور کامل متوقف شد . در ادامه در سال 1402 مجدد گلترنت با ایده ای جدید کار خویش را سر گرفت . گلترنت از ترکیب کلمه اینترنت و گل الهام گرفته شده است .

چرا گلترنت ؟!

گلترنت مسیر راه اندازی گل فروشی یا موسسه گل آرایی مجالس شما با کمترین هزینه است . با توجه به افزایش قیمت گل و هزینه های سرسام آور کلاس های گل آرایی حضوری ، گلترنت راهکاری ساده و ارزان برای یادگیری هنر گل آرایی است . شما می توانید با خرید اشتراک 1 ماهه ، 6 ماهه یا 1 ساله از ویدیو های گلترنت و آموزش گل آرایی استفاده کنید .

گلترنت ، اولین بستر یادگیری آنلاین گل آرایی

آموزش آنلاین گل آرایی در گلترنت شما می توانید از تمام سلیقه ها ویدیو های آموزشی مشاهده کنید . از آموزش  گل آرایی باکس گلمدرن گرفته تا دسته های گل مینیمال ساده و شیک که می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند . در گلترنت محدودیت سبک نداریم و اکثر ویدیو ها به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ضبط شده اند تا شما در سریع ترین زمان ممکن هنر زیبای گل آرایی را فرا بگیرید .

گل آرایی ، بهترین فرصت برای مهاجرت از ایران

شما با یادگیری هنر گل آرایی به سادگی می توانید در هر کشوری مشغول به کار شوید و از درآمد عالی آن یک زندگی با شکوه برای خود ایجاد کنید . گل آرایی در جهان بسیار پرطرفدار است و کمتر فردی در جهان این هنر را به صورت حرفه ای مسلط است . ضمنا جایگاه اجتماعی گل آرا ها در اروپا بسیار عالی است و در رده هنرمندان قرار می گیرند .

گلترنت ، درپی جهانی شدن هنر گل آرایی ایران

با دور اندیشی انجام شده بزودی گلترنت بستری خواهد شد که با آن می توان هنر گل آرایی را به سرتاسر جهان صادر کرد . هدف از تاسیس گلترنت فراتر از کشور و فتح قله های جهانی است . بدیهی است برای رسیدن به این هدف گلترنت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با حمایت های شما بزودی قله های جهانی را نیز فتح می کند .

دسته بندی های آموزشی گلترنت

آموزش آنلاین گل آرایی مجالس

آموزش گل آرایی گل فروشی

آموزش رایگان گل آرایی

سخن پایانی

شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام گلترنت به آدرس https://Instagram.com/golternet.app از آخرین اخبار گلترنت و آخرین آموزش های بارگزاری شده و جشنواره های فروش مطلع شوید .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.